داوری ۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره جام جم

    Home  /  جشن  /  داوری ۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره جام جم

داوری ۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره جام جم Image

داوری ۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره جام جم

به گزارش صد كادو دبیر كمیسیون تخصصی فضای مجازی اطلاع داد كه ۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره جام جم داوری می گردد.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، شهرام فرزین فر دبیر كمیسیون تخصصی فضای مجازی در پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی «جام جم» درباره اهمیت بخش فضای مجازی جشنواره اظهار داشت: با عنایت به گسترش روزافزون فضای مجازی و نقش پررنگ آن در جامعه و نفوذ اثرات این حوزه در فرهنگ عمومی، حضور فضای مجازی بعنوان رسانه مكمل در كنار تلویزیون، نقشی كلیدی و پررنگ خواهد داشت. ارزیابی فعالیت شبكه ها و برنامه ها در تولید محتوای فضای مجازی بعنوان محتوای مكمل آنتن، اهمیت حضور و تولید محتوای با كیفیت در فضای مجازی را بیشتر از پیش پررنگ تر خواهد ساخت.
وی با اشاره به تعداد آثار ارسال شده برای داوری اضافه كرد: مدیران شبكه ها بعنوان رییس هیات انتخاب، مرجع معرفی آثار به این كمیسیون هستند به صورتی كه در بخش داوری ۵۵ اثر از جانب مدیران شبكه ها، بعنوان روسای هیات های انتخاب، معرفی و در حال ارزیابی و داوری هستند.
فرزین فر در مورد محوریت داوری آثار بیان كرد: داوری در دو بخش خواهد بود؛ بخش اول ارزیابی فعالیت ستاد شبكه در فضای مجازی شامل سایت شبكه، EPG (دقت زمانی و محتوای تكمیلی) و شبكه های اجتماعی خواهد بود و بخش دوم به شبكه و فعالیت برنامه های معرفی شده به شكل اختصاصی شامل سایت برنامه (در صورت وجود) و شبكه های اجتماعی برنامه اختصاص دارد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای داوری ۵۵ اثر در بخش فضای مجازی جشنواره جام جم بسته هستند Date | 18/01/2019