موسیقی فجر ۳۴ در آینه مهر؛ اركستر رسانه هنر لیست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن

    Home  /  جشن  /  موسیقی فجر ۳۴ در آینه مهر؛ اركستر رسانه هنر لیست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن

موسیقی فجر ۳۴ در آینه مهر؛ اركستر رسانه هنر لیست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن Image

موسیقی فجر ۳۴ در آینه مهر؛ اركستر رسانه هنر لیست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن

به گزارش صد كادو اركستر سمفونیك رسانه هنر به رهبری پدرام طاهریان بعنوان یكی از گروه های شركت كننده در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای یك رپرتوار می پردازد.
پدرام طاهریان رهبر اركستر سمفونیك «رسانه هنر» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر بعنوان یكی از گروه های شركت كننده به اجرای برنامه می پردازیم كه امیدوارم با عنایت به رپرتوار در نظر گرفته شده بتوانیم میزبان شایسته ای برای مخاطبان باشیم. وی درباره دلیل حضور اركستر سمفونیك «رسانه هنر» در این دوره از جشنواره بیان كرد: تیم برگزاركننده جشنواره در این دوره تخصصی تر كار می كنند و همین مبحث انگیزه ای شد تا در این دوره حضور داشته باشیم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد كه امسال یك جشنواره تخصصی برگزار گردد. این رهبر اركستر درباره رپرتوار در نظر گرفته شده برای جشنواره توضیح داد: سمفونی شماره پنج شوبرت، كنسرتو فلوت باخ، «دانوب آبی» و قطعاتی از موسیقی فیلم «فهرست شیندلر» اثر جان ویلیامز همچون آثاری هستند كه در كنسرت پیش رو برای مخاطبان اجرا خواهد شد و تا آنجا كه می دانم تالار اجرای برنامه ما رودكی خواهد بود. به قول وی، مریم مدنی سولیست ویولن و مریم طاهریان سولیست فلوت همراه با سایر نوازندگان كنسرت در این اجرا می نوازند. اركستر سمفونیك «رسانه هنر» در سال ۱۳۸۵ توسط امیرپدرام طاهریان بنیانگذاری شد. این اركستر نخست در چارچوب اركستر سازهای زهی فعالیت خویش را شروع كرد و سپس به اجرای رپرتوارهای اركسترال پرداخت. این اركستر قبل از این در تالارهای وحدت، رودكی، حوزه هنری، آوینی، فرهنگسرای نیاوران و ارسباران اجرا داشته است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای موسیقی فجر ۳۴ در آینه مهر؛ اركستر رسانه هنر لیست شیندلر را می نوازد، اهمیت تخصصی شدن بسته هستند Date | 04/01/2019