پنجشنبه ۱۳ دی؛ دال در تالار وحدت كنسرت می دهد، فرود كلاغ سفید

    Home  /  جشن  /  پنجشنبه ۱۳ دی؛ دال در تالار وحدت كنسرت می دهد، فرود كلاغ سفید

پنجشنبه ۱۳ دی؛ دال در تالار وحدت كنسرت می دهد، فرود كلاغ سفید Image

پنجشنبه ۱۳ دی؛ دال در تالار وحدت كنسرت می دهد، فرود كلاغ سفید

صد كادو: گروه موسیقی دال پس از مدت ها توقف در فعالیت های خود روز پنجشنبه ۱۳ دی تازه ترین كنسرت خودرا در تالار وحدت تهران برگزار می نماید.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، تازه ترین كنسرت گروه موسیقی «دال» ساعت ۲۱: ۳۰ روز پنجشنبه ۱۳ دی با اجرای آثار منتخب این گروه در تالار وحدت تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.
گروه «دال» در كنسرت پیش رو كه پس از مدت ها دوری از اجراهای زنده برگزار می شود، تصمیم دارد علاوه بر اجرای آثار منتخب در آلبوم های «گذر اردیبهشت» و «كلاغ سفید» برخی از آثار جدید خودرا باز در حضور مخاطبان اجرا نماید. این در شرایطی است كه طبق شنیده ها آثار تازه این گروه همچون قطعاتی خواهند بود كه طرفداران را با غافلگیری مواجه می كند.
گروه «دال» در اسفند ۱۳۹۲ با انتشار تك آهنگ «آوازم را می رقصیدی» شكل گرفت. دال در سال ۹۳ چند تك آهنگ دیگر در فضای مجازی منتشر نمود و در همان سال قطعه طعم شیرین خیال را برای تیتراژ فیلمی با همین نام از كمال تبریزی ساخت. آغازین موسیقی گروه دال با نام گذر اردیبهشت در بهار ۹۵ منتشر و جزو پر فروش ترین موسیقی های سال شد.
اعضای این گروه را امین هدایتی خواننده، شایان شكرآبی آهنگساز و پیانو، غزل مهدوی شاعر و ترانه سرا و یزدان بهمنی سازهای هندپن و كوبه ای و میلاد سعدی سازهای كوبه ای می سازند. همین طور فرشاد رضایی گیتار باس و آرش آذر نوازنده دودوك باز گروه «دال» را همراهی می كنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پنجشنبه ۱۳ دی؛ دال در تالار وحدت كنسرت می دهد، فرود كلاغ سفید بسته هستند Date | 27/12/2018

categories & tags