كنسرت ماكان بند برگزار گردید

    Home  /  جشن  /  كنسرت ماكان بند برگزار گردید

كنسرت ماكان بند برگزار گردید Image

كنسرت ماكان بند برگزار گردید

به گزارش صد كادو مجموعه ماكان بند در تازه ترین كنسرت خود با بلیت های ۴۵ هزار تومان روی صحنه رفت.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، مجموعه «ماكان بند» از گروه های پرطرفدار موسیقی پاپ طی روزهای سوم و چهارم دی ۱۳۹۷ در ۲ نوبت كنسرت هایی ویژه را در سالن همایش های ایرانی ها برای هوادارانش برگزار كرد، این در حالی بود تمام بلیت های این كنسرت ها با رقم ۴۵ هزار تومان به فروش رفت.
شركت «آوازی نو» تهیه كننده كنسرتهای «ماكان بند» بعد از برگزاری كنسرتهای این گروه در تهران و شهرستان ها، تصمیم گرفتند تا با هدف تولید نشاط اجتماعی و امید در اقشار مختلف جامعه، كنسرت هایی را با قیمت ۴۵ هزار تومان برگزار كنند.
در حین برگزاری كنسرت، اعضای «ماكان بند» به گونه ای روی صحنه قرار گرفتند كه بتوانند عكسی یادگاری با تمامِ حاضران در سالن بگیرند. البته برگزار كنندگان كنسرت، این امكان را فراهم نموده بودند تا تمام حاضران در سالن، هنگام خروج بتوانند با خوانندگان محبوبشان عكس یادگاری بگیرند. برای این كار خروجیِ ویژه ای در نظر گرفته شد تا هواداران با گذر از این خروجی در فضایی با نور و شرایط مناسب تصاویر یادگاریشان با خوانندگان «ماكان بند» را بگیرند.
امیر مقاره یكی از خوانندگان این گروه، در بخشی از برنامه شب گذشته اظهار داشت: این كنسرت برای من و رُهام و تمام بچه های ماكان، اجرایی ویژه است؛ اجرایی كه به افتخار دوستانی برگزار می گردد كه تابحال به هر دلیلی نتوانستند به كنسرت ما بیایند. بدون شك اگر برای ۲ ساعت مخاطبان شاد باشند و مشكلات خویش را فراموش كنند برای ما سبب افتخار است.
«عاشق كه میشی»، «هر بار این درو»، «پیشم بخند»، «با تو آروم میشم»، «دو دیقه بودی حالا»، «یك لحظه نگام كن»، «دلگیری» و «یه عصر خوب بخشی» از آثاری بودند كه در این كنسرت اجرا شدند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كنسرت ماكان بند برگزار گردید بسته هستند Date | 26/12/2018

categories & tags