برنامه جدید قایم باشك برای جلوگیری از آزار جنسی

    Home  /  جشن  /  برنامه جدید قایم باشك برای جلوگیری از آزار جنسی

برنامه جدید قایم باشك برای جلوگیری از آزار جنسی Image

برنامه جدید قایم باشك برای جلوگیری از آزار جنسی

صد كادو: یك سازمان مردم نهاد در قالب پروژه قایم باشك كه مدت ها است فعالیت خودرا با هدف آموزش جلوگیری از كودك آزاری جنسی به والدین و مربیان شروع كرده، یك فراخوان عروسك سازی در این حوزه منتشر نموده است.
دبیر فراخوان مسابقه عروسكی قایم باشك در این باره به ایسنا، می گوید: هدف از فراخوان عروسك سازی «قایم باشك» این بود تا لوگوی این پروژه را به یك عروسك برای بازی بین والدین و كودكانشان تبدیل كند. چونكه این پروژه اهتمام دارد آموزش های پیشگیرانه ی لازم در سوژه كودك آزاری را به خانواده منتقل كند و یكی از این راهكارها هنر و بازی است.
به قول حیدری، با عنایت به نقش موثر عروسك، نمایش و تئاتر عروسكی در انتقال بهتر مفاهیم، امسال تصمیم گرفتیم با مشورت استادان این حوزه، فراخوان عروسك سازی را اعلام نماییم.
دبیر این مسابقه با اشاره به اینكه در واقع ما واسطه هستیم تا آموزش های لازم از راه والدین و به وسیله بازی به فرزندانشان منتقل شود، می گوید: استفاده از هر تكنیكی برای ساخت عروسك ها آزاد است اما این عروسك ها باید صرفا نمایشی باشند تا بتوان با آن یك نمایش عروسكی كوتاه را بازی و اجرا كرد.
به قول حیدری تابحال دانشجویان رشته عروسك سازی و مربیان حوزه كودك از این فراخوان استقبال كرده و جهت شركت در آن اعلام آمادگی كرده اند.
علاقمندان جهت شركت در این مسابقه می توانند برای دسترسی به متن فراخوان و اطلاع از جوایز به وبسایت انجمن راه به آدرس anjoman-rah.org بازگشت كنند و باید تا ۲۰ آذرماه به صورت آنلاین در این وبسایت ثبت نام و آثار خودرا تا ۲۰ دی ماه به آدرس تهران، بزرگراه كردستان به سمت جنوب، پس از بزرگراه حكیم، نبش كوچه بیست و هفتم، ساختمان مسكن ره آورد، طبقه اول، واحد یكم، دفتر انجمن راه ارسال نمایند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برنامه جدید قایم باشك برای جلوگیری از آزار جنسی بسته هستند Date | 08/12/2018