آخر شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره

    Home  /  جشن  /  آخر شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره

آخر شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره Image

آخر شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره

صد كادو: فراخوان دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری نظاره تمدید گردید.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، طی جلسه مورخ ۲۹ مرداد ماه دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری «نظاره» مهلت ارسال آثار را تا شنبه ۳۱ شهریور ماه ۹۷ تمدید كرد و این تاریخ آخرین فرصت برای ارسال آثار در بخش اصلی جشنواره است.

بر مبنای فراخوان انتشار یافته توسط دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری «نظاره» هنرمندان رشته های گرافیك، نقاشی، عكاسی، تصویرسازی، كاریكاتور، نقاشی خط، آثار حجمی، پرفورمنس و سایر هنرهای تجسمی در این جشنواره آثار خویش را به مخاطبان ارائه می كنند كه بعد از بررسی هیات داوران در ۹ بخش، جوایز (تندیس جشنواره و دیپلم افتخار) به آثار منتخب اهدا می گردد. همینطور در بخش موسیقی، هنرمندان و گروه های شركت كننده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. برای آثار ارسالی به جشنواره، درج عنوان اثر هنری، زمینه هنری، تكنیك، سال خلق اثر و ابعاد اثر به سانتیمتر به همراه فایل اثر با فرمت JPG و رزولوشن ۷۲DPI و مد RGB و حداكثر ۲MB برای هر اثر به همراه مشخصات فردی خالق اثر الزامی است. شركت در جشنواره برای همگان آزاد و مجانی بوده و در صورت انتخاب آثار توسط هیات داوران، هزینه شركت در نمایشگاه و آماده سازی آنها دریافت می گردد. هزینه یك اثر آماده مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است و در صورتیكه آثار به صورت دیجیتالی بوده و آماده سازی اثر به عهده جشنواره باشد مبلغ ۲۰۰ هزار تومان دریافت می گردد. برای حمایت هنرمندان در صورتیكه از یك هنرمند ۳ اثر انتخاب گردد مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و برای ۵ اثر مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و بیش از آن تخفیف عمده ای لحاظ خواهد شد. از طرفی به علت متفاوت بودن آثار گرافیكی این بخش مشمول پرداخت هزینه نیست. در بخش نمایشگاه، آثار برای فروش قرار خواهند گرفت. قیمت های پیشنهادی هنرمندان توسط هیات داوران و كارشناسان مورد تایید قرار گرفته و ۴۰ درصد از قیمت فروش آثار هم به گالری و جشنواره اختصاص می یابد. قابل ذكر است آماده سازی آثار به عهده هنرمند است. اهداف دومین جشنواره نظاره با عنایت به حجم بالای استعدادهای هنری در كشورمان، تشویق هنرمندان برای تولید تمركز و پیشرفت و تولید فضای رقابتی سالم و هم تجاری سازی ایده های هنری عنوان شده است. این جشنواره با همكاری وزارت ارشاد اسلامی و با مشاركت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار می گردد و آثار هنرمندان برگزیده در كتاب سالانه این جشنواره منتشر خواهد شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای آخر شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نظاره بسته هستند Date | 21/08/2018